torsdag 29. april 2010

En kjapp tur innom før det er Natta:-)
Har vært full fart i hele dag, med både jobb, loppis, litt shopping og ballett
med Prinsessene.
På loppis fant jeg en liten "statue" som jeg syns var så fin.


Har også gått til innkjøp av nye joggesko, som egentlig kostet alt for mye. Men jeg brukte bursdagspengene, så da er det liksom litt mer greit:-)

Jeg var ute og gikk en lang tur med en god venninne i går kveld. Her plasket regnet ned, og for meg er det da helt naturlig å ha på seg støvler. Stine lurte nesten på om jeg var "halvgal" som gikk tur på asfalt i støvler............:-) Jeg svarte litt eplekjekk at " hallo jeg får aldri vondt i ryggen, så jeg kan gå i hva som helst"

Ha ha, der fikk jeg den...........resten av kvelden lå jeg rett ut i sofaen med vond korsrygg, og for ikke snakk om i morges. Så i pausa på jobb i dag, gikk jeg til innkjøp ab NYE sko, med både ekstra demping - lufte såle( ?) og dessuten så kom de best i test i et eller annet blad som heter noe med LØPING..........Husker ikke helt:-)

Men uansett.......Stine, nå er jeg klar for nye gåturer, kanskje jeg til og med skal slå til og løpe også:-)



1 kommentar:

  1. Ligner ikke den statuen litt på den dere fikk av oss i julegave??

    Heidi

    SvarSlett