onsdag 7. april 2010


For første gang på blogg:-)
Ja ja, da er jeg i gang.........vet ikke helt hvorfor jeg har bestemt meg for å begynne å blogge, men føler at jeg alltid har så mye å fortelle og jeg kan love dere at det er ikke alltid at de her i familien gidder å høre etter:-) Innimellom litt irriterede men veldig ofte så har jeg forståelse..........bortsett fra når jeg skal fortelle om DEN fantastisk fine nye veska jeg har kjøpt meg, og svensken overhodet ikke hører etter......da har jeg ikke så mye forståelse:-)
Her er bildet av prinsessene mine, Kaja og Kine samt familiens mest "ulydige" Dolly:-) Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor det skal være så interessant å spise på alt man kommer over........:-)

2 kommentarer:

  1. Så koselig Kirsti :) Kommer helt sikkert til å stikke innom her. Kanskje du kan motivere meg til å bli flinkere til å blogge også. Går år og dag mellom hvert innlegg...klem :)

    SvarSlett
  2. Så koselig Ann Britt:-)
    Jeg er ofte innom og kikker på din,gøy å "følge" med på de som man ikke prater så ofte med.
    Vi får motivere hverandre fremover.....:-)

    Stor klem.

    SvarSlett