mandag 19. april 2010

Søndagslykke på Landet

I går hadde familen Gjøen Sund en innholdsrik søndag. Vi fikk gjort veldig mye på en dag:-)
Hele familen pluss nabojenta ( som nesten også tilhører familen:-)) reiste på tur. Første stopp var byttesentralen på Kløfta, der koste vi oss med vafler og brus. Kaja kjøpte seg et barne strykebrett for 25 kr:-)
Neste stopp var Loppis på Sørum, her handlet vi hele gjengen:-)



Jeg elsker Loppis, og finner stort sett alltid noen spennende skatter:-)
Denne gangen ble det blant annet dette skattoll, og hylla som jeg fikk med på kjøpet:-)
Begge delene skal jeg pusse ned og male i lyst, må bare kjøpe inn malingen først.
Skattollet skal lille Kaja få på rommet sitt, og gleder seg veldig allerede.
Hylla er vet jeg ikke helt hvor jeg skal ha enda, men finner nok en plass.....


Etter loppemarkedet gikk turen til Plantasjen, der ble det is og nye planter/ blomster og andre hageting. Det er egentlig ganske festlig, for verken jeg eller svensken kan noe om hage men allikevell så tjener Plantasjen mange penger på oss:-)
V prøver iallefall, så får vi se om vi får noe resultat:-)




1 kommentar:

  1. Den skattollen blir kjempefin når du får malt den da :-) Kom gjerne på Langhus og ordne litt hagestell...hihi...Ha en fin fin dag, kjære
    Klemmis

    SvarSlett