tirsdag 25. mai 2010

5 år og helt fantastisk:-)

I dag hadde vi med to venninner hjem fra barnehagen. Svensken er borte i kveld, så da passet det perfekt med en skikkelig "jente - ettermiddag".
Vi har kosa oss masse med både utelek, trampolina, barbie, god mat og masse frukt til dessert........

Jeg blir så imponert og begeistret over disse 5 åringene.
Tenk å ha den selvtilliten som de har, i barnehagen er de størst og i følge seg selv også flinkest til alt:-) De har en hverdag som er fylt med aktiviteter som de mestrer, og det er nesten slik at det innimellom begynner å bli "kjedelig".
De er sååå klare for å begynne på skolen og oppdage nye ting:-)

Rundt middagsbordet i dag var det en diskusjon om gutter.
He he,man kan ikke annet enn å le når man hører på disse tannløse jentene, som sliter med å si S for fortanna har falt ut.........:-)

"jeg syns Kristoffer er søtest"
"det syns jeg også"
"men han er faktisk kjæresten min"
" eller kanskje han kan være kjærest med oss alle fire"
"når vi skal ha overnatting skal han iallefall få sove mellom oss"
" men jeg trur egentlig at han vil være kjærest med Ulrikke"

Sikkert mange som kunne tenkt seg å vært i Kristoffer sine sko:-)
Uansett godt at far i huset ikke var vitne til denne samtalen.......hihi

Hemmeligheter og bestevenner for alltid!

1 kommentar:

  1. Så søt dem e da :) Hehe kristoffer e jo en skjønn gutt da :) Kanskje din neste svigersønn :) hehe
    Dem e nu søt alle fire jentan som vil være sammen med han da :)

    SvarSlett