torsdag 6. mai 2010

TVILLINGER
Gått noen dager siden jeg har vært her inne nå. Det har vært litt mye i det siste, det er ikke så lurt å holde det gående i full speed hele tiden. Til slutt sier det på en måte stopp.
Hodet mitt og kroppen min spiller ikke helt på samme lag nå, det er så mange ting jeg vil men trur kroppen begynner å bli gammel og rusten:-)
Nå om dagen trives den best i sofaen eller i meget sakte tempo...........Og da får det vel bli slik!
Men da får man jo litt tid til overs, innimellom sovingen og svimmelheten.........he he, trur egentlig kroppen prøver å ta igjen mange års søvn, for jeg sovner nesten overalt og hele tiden. Etter å ha sendt barna i barnehagen i dag, satte jeg meg på senga et øyeblikk - og vips der våknet jeg etter to timer..........Tok med meg pcèn i sofaen og skulle svare på en mail, og vips der våket jeg en time etterpå.............Selv om jeg sover halve dagen, sover jeg like godt på natten også:-)


De timene jeg har vært våken i dag, har jeg mimret og sett gjennom gamle bilder:-)
Jeg elsker disse bildene av jentene

Bestevenninner allerede fra første dag. Nå er de snart 6 år og ligger nesten alltid i samme seng, og holder rundt hverandre. De har et utrolig sterkt bånd:-)








1 kommentar: