torsdag 8. april 2010

Lykke på en torsdags kveld:-)


I kveld har jeg og min kjære venninne Naemi vært på Loppemarked her på Jessheim. Jeg elsker alt som har med loppemarked, lukta av gamle ting, lete fram gamle skatter og ikke minst så er det gøy å shoppe masse for nesten ingenting:-)
Jeg og Naemi har lik smak på mange ting, så her var det litt først til mølla, men vi fikk fylt opp bilen og kjørte hjem med et stort glis begge to:-)

Herren i huset var ikke like imponert da jeg kom hjem.......oj oj, så sjokkert jeg ble:-)
Skjønner ikke hvorfor han klager, jeg har kjøpt masse og knapt brukt 100 kroner.
Denne lampeskjermen her falt jeg pladask for, utrolig søt syns jeg og var kjempe glad da jeg viste den stolt fram. Ironisk kom det selvsagt fra Tony........." å ja, der var den...akkurat den som vi har vært på jakt etter i mange år. Nå er den endelig på plass.....perfekt"

Mannfolk:-)





























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar