fredag 9. april 2010

Hipp Hurra!!!!

I et svakt øyeblikk her for et par dager siden, skrev jeg at jeg skulle lære meg å lage mat fra bunnen av.............
Har ombestemt meg, eller bortsett fra litt bakeverk uten gjær. Det vil si knekkebrød og "godsaker":-)
Poenget mitt er, hvorfor i alle dager skal jeg stå på kjøkkenet og slite, banne og rive meg i håret når alt nå snart finnes ferdiglagd i butikken - i sunn variant!
Hipp hurra jeg ble glad når jeg fikk vite at nå får jeg også ferdig grov pizzabunn, med fiber og spelt. Bedre enn dette kan det vel ikke bli..........nå er den sunne fredags kosen ferdig på 1-2-3. Bunnen er til og med ferdig kjevlet, det er bare å rulle den ut i langpannen:-)
Snakk om fredagslykke:-)

1 kommentar:

  1. enig med deg; når det finnes så gode alternativer, kjør på!

    SvarSlett