fredag 16. april 2010

Nyter stillheten.

Jeg sitter og nyter stillheten før jeg skal krype til sengs, etter en veldig lang men bra dag:-)

Å avslutte uka med en tur til ikea er vel ikke ille:-)
Spør du svensken i huset, så får du et helt annet svar. For tenke seg til at vi må være så gærne å reise til Ikea på en fredags ettermiddag, herre min herlighet. Noe så forferdelig:-)

Jeg har enda tilgode å møte en mannfolk som kan nyte en tur på Ikea med meg. Vi har ikke før nærmet oss bygget, før uffingen starter........og det er bare begynnelsen:-)

Kort oppsummert;

"Å nei, her er det så fullt at vi får ikke plass". Jeg er sikker på at han krysser alt han har av både fingrer og tær i et håp om at vi snur.

" Å nei her er det alt for mye folk" Hey kjære, hva er nytt? Det er allid fullt på Ikea:-)

" Vi må spise først" Hvorfor må vi egentlig det - vi har så vidt kommet innenfor døra. Jeg har faktisk ikke reist hit for kjøttbollene sin skyld, men interiøret.

" Skal du ha alt dettte" sier han og kikker i handlevogna, samtidig som han sukker og himler med øynene. Eh....ja selvsagt. Hvor har du egentlig vært når jeg har plukket alt dette:-)

" Sånn har vi fra før, det trenger vi ikke, å nei vi har ikke plass, huff nei det er ikke plass" Bla bla bla trill vogna og ikke tenk så mye du kjære:-)

Igjen så konklderer jeg med at nå er det siste gang jeg gidder å "tvinge" han med meg på Ikea, for det er det samma hver gang.

At jeg aldri lærer; Mannfolk og Ikea hører ikke sammen:-)





I går var det konsert med Venke Knudson her på Jessheim. Jeg har en meget stolt datter som fikk hilse på henne:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar