søndag 11. april 2010

Gi meg inspirasjon......

Dette gir meg vel egentlig ikke så mye annet enn en hel del unødvendige kalorier.........nå som det også snart nærmer seg bikinisesong -hjelp:-)

Men fra spøk til alvor, jeg regner inspirasjon.......

Her sitter jeg sent en søndagskveld og prøver å skrive oppgaven min som skal leveres i morgen kveld. Har jeg fortalt at jeg studerer litt ved siden av jobb? Det var en veldig smart idè når jeg søkte på studiet rett etter jul, men akkurat nå i skrivende stund vet jeg ikke helt........

Oppover årene som student har jeg alltid vært "skippertak" studenten, gjort alt i siste liten. Og jammen meg er det likedan nå også, selv om jeg er "voksen" og mer fornuftig ( bør iallefall være det). Men akk så feil man kan ta........her sitter jeg da, kvelden før den skal leveres inn. Har brukt veldig god tid på å "gjøre meg klar" for å begynne å skrive.......pepsi max i glasset, smågodt i favoritt skåla, god sittestilling ( veldig viktig) og godt lys. Men hvor skal jeg så begynne.........tankene, idèene og konsentrasjonen er på helt andre plasser enn oppgaven. Alt annet er jo nesten mer interessant............hjelp, når jeg lurer på om jeg skal stikke ned i kjelleren og vaske litt klær, eller kanskje rydde i klesskapet - da mangler jeg inspirasjon da:-)



2 kommentarer:

  1. Hei snuppa, masse herlige historier . Jeg fikk ikke nok av loppis på torsdag så i går tok jeg like gjerne turen innom fire loppemarked i Oslo, rene maratonen. Men nå har jeg nye møbler til verandaen, er kjempefornøyd! Håper du fikk motivasjon av godteskåla i dag. Klem

    SvarSlett
  2. Hei Kirsti....

    Så gøy at du har begynt og blogge da, så flink du er:-) Kanskje jeg skal begynnne også...hmmm...interiørblogg hadde jo vært noe...

    Håper du har fant inspirasjon til oppgaven din da...

    Klem fra Heidi:-)

    SvarSlett